iklan nak cari makan

Isnin, Julai 11, 2011

s o r o t a n

berikut adalah sorotan momento yang sempat saya rakamkan di sekitar dua majlis persandingan berasingan sahabat-sahabat saya. 

majlis pertama: Persandingan Raja Noorzailita Binti Raja Hisham dan pasangan di Dewan Rakyat Taman Sri Skudai, Johor Bahru

gelagat: ini-lah dia gelagat kami bila dah lama tak bergurau senda. 

orang dalam cermin: rakan sekelas saya semasa di PJB

darah manis: kata orang, kalau sedang bertunang, darah tengah manis. hehe. nih dua-dua dah jadi tunangan orang. tak sempat saya nak masuk meminang.. hehe

reunion: walaupun tak ramai yang hadir (yang lain terikat dengan komitmen tugas), kami tetap duduk semeja. hehe. sebenarnya, kami 'curi' meja orang. haha..


majlis kedua: Persandingan Mohd Fauzi Bin Said Ramli dan pasangan, Taman Pulai Indah, Johor Bahru

raja sehari: gambar tidak mengikut susunan. mempelai duduk selepas berarak sebelum naik ke atas pelamin.

berarak: rombongan pengantin berarak menuju ke pelamin

pinang di belah dua: sama cantik, sama padan



paluan: kumpulan kompang

5 ulasan:

with love:zaren berkata...

suka2...lg suka gmbr yg ramai2 kt meja tuh...lg bagus klu gmbr ko ade skali...lps nih...kita terjah majlis maisara pula ye =)

hafiz-Taichou berkata...

kalau aku ada sekali kat meja tuh, sapa yg nak amek gambor?? err.. aku rasa tunang ejad yg patut amekkan gambor.. pasal beliao tak berapa mesra alam.. hahaha..

seronokkan? sekali sekala macam nih.. kalau lagi ramai lagi syiiookk..

with love:zaren berkata...

haha...btollah...klu lg ramai lg best...tp susahnye nk kumpulkan semua...

eda_ej berkata...

gambo santek2..

hafiz-Taichou berkata...

kak eda: heh. cantek ke? gambor memain nih..

Terdapat ralat dalam alat ini