iklan nak cari makan

Jumaat, Disember 02, 2011

majlis tamat latihan industri - Julai 2011

cenderamata. terima kasih diucapkan. takda apa nak kami bagi. hekhekhek.. =)

wajah-wajah serba tak kena. nak menangis, ditahan-tahan jua. kahkahkah


hadirin yang hadir dari kalangan staff unit-unit yang terlibat
Hana - Lin - Saidah

ucapan penutup oleh pengerusi majlis

semoga adik-adik semua terus sukses mengejar cita-cita masa depan. semoga usaha kalian diberkati dan diredhai oleh Allah SWT. amin. =)

5 ulasan:

Azilinda Mohd Ali berkata...

en hafiz sedih ar...dato bgi markah cikit tau...en hamri bgi markah kat fana semua 5 ngan 4 jerk..xde 3 pon..kiteorg ada 3...teruk bebenor yea kami ni...=(

hafiz-Taichou berkata...

erm.. saya tak boleh nak kata apa.. lain orang, lain cara penilaian mereka.. awak belajar untuk redha ye.. jangan takot, LI tuh cuma 10 kredit. dengan reports, daily report, interview, insyaallah dapat 4.00 punyee.. yee.. senyum sket! =)

bagi saya secara personal, kamu berdua adalah yang lebih baik dan perform antara bertiga. secara peribadi-lah. dan pendapat saya nih disokong oleh senior-senior saya dalam bilik tuh. jangan takot, ia sekadar angka. yang penting, ilmu dan pengalaman kamu tuu.. caiyok!

Azilinda Mohd Ali berkata...

memang la...tpi sangat jeles ngan fana...die dapat lebih...padahal ape yg kiteorg buat sama jerk semua...unfair la mcm ni...haizz...sabo jerk la..

hafiz-Taichou berkata...

rilek ye lin. saya tak boleh nak banding-banding kan kamu bertiga. bagi saya, kamu bertiga sama rata. encik Din mungkin ada sebab sendiri kenapa bagi markah macam tuh. begitu jugak encik Hamri. yang penting, ilmu kamu itu. walau tinggi markah setinggi langit, tapi kosong ilmu & pengalamannya, bermakna-kah?

hehe.. bukan saya nak api-api kan kamu. sekadar bagi nasihat dan pedoman untuk kamu bertiga dalam meneruskan pengajian kamu. yang penting, belajar rerajin ye. nanti, sambung kat UTM then duduk lagi kat KTDI-M25 tau! HEKHEKHEK.. =P

Azilinda Mohd Ali berkata...

orait En Hafiz...saya terima...oke! insyaAllah kala dapat kat UTM saya tunggu BurgerKing...HAHA!