iklan nak cari makan

Isnin, Mei 28, 2012

teaser - ASP Zaidi dan Zarimah | Putrajaya - 26 Mei 2012

Lokasi: "Jambatan Emas" - PICC, dan Taman Botani, Putrajaya
Tarikh: 26 Mei 2012

Penggambaran 'outdoor' sahabat saya; ASP Zaidi bersama isteri beliau sekitar Putrajaya. Saya bukan-lah sebagai 'official photographer', sebaliknya bertindak hanya sebagai 'best-man' (pengapit). Tetapi, bila dah tengok seorang lagi sahabat yang dilantik sebagai OP, rasa gatal je tangan nak memetik kamera. Hehee.. Maka, saya pon 'assist' sebagai backup. :P

Susunan 'pose' diarah oleh sahabat saya dan saya hanya 'snap' sahaja. Dan ada juga gambar-gambar spontan sebenarnya. Saya tidak kreatif untuk menyusun 'pose' pengantin. Saya hanya suka memetik kamera. :)

Enjoy!

Tahniah saya untuk sahabat saya; ASP Zaidi dan isteri, Zarimah. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga dalam limpahan rahmat Allah hendaknya. :)



Lokasi: Taman Botani, Putrajaya. 



 Lokasi: Taman Botani, Putrajaya. 

 
 Lokasi: Taman Botani, Putrajaya. 


 Lokasi: Taman Rekreasi "Jambatan Emas" berhampiran PICC

 
 Lokasi: Pullman Hotel



  Lokasi: Pullman Hotel



 Lokasi: Taman Botani, Putrajaya. 

 
 Lokasi: Taman Botani, Putrajaya. 





 Lokasi: Taman Botani, Putrajaya. 


Tiada ulasan: