iklan nak cari makan

Ahad, Oktober 02, 2011

Arina Syairah & Nashriq - Arina Hamizah & Fairuz

Tarikh: 1 Oktober 2011
Lokasi: Dewan Seri Mahkota, MRSM Batu Pahat

dua kuntum bunga. mungkin melambangkan 'sang raja' dan 'permaisuri'nya.. =)

antara dua orang anak kepada sahabat saya. hehe. orang bujang nih susah, nak pergi kenduri kawen pon takda pasangan. makanya, join kengkawan yang dah berkeluarga. tak malu sangat. hehe.. anak-anak yang comel!

kedua-dua mempelai adalah sahabat saya. kenal dengan pengantin perempuan, secara tak langsung berkenalan juga dengan pengantin lelaki. =)

Persandingan dua pasangan. Dua beradik. Arina Syairah (adik) dan pasangannya, Nashriq serta Arina Hamizah (kakak) dan pasangannya Fairuz.

Semoga kedua pasangan ini dilimpahi keberkatan dan kebahagiaan dalam melayari bahtera sebuah keluarga. semoga juga keluarga yang dibina sakinah, mawaddah, warahmah.

"barakallahu laka wabaraka 'alaika wa jama'ah bainakuma fi khair"
"Semoga Allah memberkahimu dan memberkahi atasmu serta mengumpulkan kamu berdua dalam kebaikan"

3 ulasan:

zaren berkata...

nape gmbr gelap..mmg saje eh..hehehe... cun kedua mmpelai...pelamin pon cun...teringt mase ak kawen dulu bila tpandang kerusi d pelamin itu..hehehe

AriSya 287 berkata...

nice~~
hehe.. gmbo aku mmg la aku kate nice kan..
anyway thanks for coming bro! pas2 siap tembak lg gmbr kan..
mak aku ske ko nye hasil kerja..
kalo ko x cye g kat mak aku nye facebook.. hehe. die da suh masukkn gmbo nih.. hehe :)

hafiz-Taichou berkata...

hehe.. thanks.. tapi, nih tak seberapa.. gadjet aku buat hal plak time tuuu.. huhu